مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 4 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی


دانلود-ترجمه-مقاله-نام-تجاری-با-اندازه-گیری-نام-تجاری-واقعی

مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 471

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی ؛ یک مقاله خوب برای رشته اقتصاد و مدیریت در 18 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

 

كليد مسير:

علامت هاي تجاري هميشه منجر به پيروزي مصرف كننده بر اساس معيار هاي سنتي مانند قصد خريدن و رضايت را فراهم ميي كند كه براي مصرف كننده ، مناسب خواهد بود . بازاريابان بايد بدانند كه چگونه از نام تجاري خود با مصرف كنندهگان صحبت نموده و از صحبت آن را ابلاغ نموده و بتوانند قيمت گذاري مناسبي را داشته باشند . بازاريابان بايد يك نام تجاري واقعي را بسازند . فورستر در تجزيه و تحليل هاي پيشرفته خود نشان مي دهد كه برند هايي براي مصرف كنندگان شناخته شده هستند ، براي آنها قابل اعتماد بوده  و آنها ضروري در نظر مي گيرند . يك نام تجاري واقعي ارتباط عاطفي با مصرف كننده بر قرار مي كند كه اين محافظت از تهديدات رقابتي را به دنبال دارد . اعتماد غاسب با نام تجاري است كه آن را تتحت تاثير قرار مي دهد . اما وقتي اولويت ها براي بازاريابان با اعتماد شروع مي شود ، اعتماد بيشتر ارتباط مستقل را با نام تجاري خواهد داشت و بدون آن ، نام تجاي شما براي فعاليت هاي رقابتي آسيب پذير خواهد بود .

چرا اين گزارش را مي خوانيم :

تكلونوژي تقويت مصرف كنندگان ، امروزه دسترسي به اطلاعات بيشتر را در مورد برند ها در بيش از هر زمان بوجود آورده و تقاضاي بيشتري از اين مارك ها بوجود مي آيد . به توجه خود ، افسران ارشد بازاريابي به چالش كشيده شده اند و آنها بايد تلاش هاي خود را براي تمركز در شهم بازار انجام دهند . اين گزارش ، قابل اعتماد بوده و مطالعه آن ضروري است تا بينش مصرف كننده را داشته باشد و به دنبال فعال كردن CMOS براي ايجاد نام تجاري قوي بايك چشم انداز جديد اقدام شود . استفاده تجاري واقعي و مورد اعتماد و قابل توجه با ترديد ، به طور مستقيم نفوذ نام تجاري را در اولويت داشته وقيمت گذاري ارائه شده و در نهايت بوجود آمدن برند تشديد مي شود . اين بروزرساني در گزارش ها قبلا منتشر شده است . فورستر اين داده هاي به روز را دوباره بررسي مي نمايد .

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته اقتصاد, نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی, نام تجاری, مقاله درباره نام تجاری, اندازه گیری نام تجاری واقعی,